Соціальні мережі дозволяють депутатам не лише оперативно реагувати на запитання та пропозиції виборців, а й звітувати про свою роботу з отриманням зворотного зв’язку – громадської думки щодо результативності такої діяльності. Громадська організація «Агентство економічного розвитку» проаналізувала присутність депутатів Миколаївської міської ради у соціальній мережі Facebook та їхню активність в ній.
Зазначення офіційної сторінки в соціальній мережі має бути складовою профайлів депутатів Миколаївської міської ради для забезпечення їхньої додаткової комунікації з виборцями. Разом з тим, взагалі не оприлюднено таку інформацію щодо наступних депутатів: Марії Грачової, Валерія Дашевського, Сергія Кантора, Олександра Мєдвєдєва, Зінаїди Моторної, Олени Нестеренко, Ганни Норд, Євгена Прудника, Ганни Ременнікової, Сергія Танасова, Олега Третяка, Єлизавети Тріщанович, Артема Хачатурова, Олени Шапошнікової, Андрія Янтара.
Посилання на сторінку у Facebook мають 39 з 54-х депутатів, деякі з них ведуть ці сторінки безпосередньо як особисті та (або) інформаційні щодо своєї професійної сфери, без висвітлення результатів депутатської діяльності. Зокрема це Олег Афананасьєв, Ірина Бойченко, Лариса Дробот, Андрій Єрмолаєв, Микола Капацина, Євгеній Павлович, Рустамджан Садрідінов, Юрій Степанець, Володимир Топчий, Владлена Транська, Андрій Туріца, Сергій Щербаков.
Профайли Олександра Берези та Марини Мазанко на офіційному сайті Миколаївської міської ради не містять посилання на соціальну сторінку, а у Олени Кузьміної та Тетяни Домбровської ці посилання є неактивними. Разом з тим, сторінки у Facebook у цих депутаток насправді є активним та дієвим засобом комунікації.
Варто відмітити депутатів, які активно комунікують з населенням, систематично висвітлюють інформацію про свою депутатську діяльність на власних сторінках, звітують перед виборцями щодо результатів, висвітлюють свої перспективні плани та проєкти. Йдеться про Раміля Агабекова («СЛУГА НАРОДУ»), Юлію Белановську («ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ»), Олександра Березу («ПРОПОЗИЦІЯ»), Наталю Горбенко («СЛУГА НАРОДУ»), Артема Ільюка («ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ»), Мазанко Марину («ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ»), Олександра Розумного («СЛУГА НАРОДУ»), Дмитра Січка («ПРОПОЗИЦІЯ»), Владислава Чайку («ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ»).
Віталій Кім на своїй соціальній сторінці у Facebook позиціонує себе як голову облдержадміністрації, а щодо депутатської діяльності інформації вона не містить. Для висвітлення роботи політичної фракції чи політичної партії, без деталізації власної депутатської діяльності, використовують свої сторінки у Facebook Світлана Бабаріка, Дмитро Іванов, Микола Карцев, Олена Кісельова, Максим Коваленко, Олександр Ковтун, Тетяна Кравчук, Андрій Кучеренко, Станіслав Мартиросов, Руслан Москаленко, Максим Невінчанний, Федір Панченко, Вікторія Переверьзєва, Анатолій Петров, Дмитро Фалько.
Вважаємо, що використання депутатами Миколаївської міської ради соціальних мереж має стати потужним майданчиком продуктивного спілкування з більш широким колом виборців та жителів міста на умовах партнерства, і саме тому потребує розширення масштабів та впровадження у депутатську діяльність саме як незамінного та необхідного засобу комунікації.
Контакти:
Координаторка кампанії у м.Миколаєві Олена Заворотченко, 0958941172
zavorotchenko@aer.net.ua
Докладніше про громадську кампанію «Атестація депутатів місцевих рад» за посиланням.
За постійними оновленнями кампанії можна слідкувати:
На вебплатформі Атестація депутатів місцевих рад
В соціальній мережі Facebook на сторінці «Місцеві депутати. Атестація»
Громадська кампанія «Атестація депутатів місцевих рад» спрямована на сприяння підвищенню рівня відкритості, прозорості та підзвітності виборцям депутатів 15 міських рад обласних центрів України та міста Києва, а також підвищення поінформованості громадян про діяльність місцевих депутатів. Проєкт Одеської обласної організації ВГО «Комітет виборців України» «Атестація депутатів місцевих рад» реалізується за підтримки Національного фонду демократії (NED, США) та Міжнародного фонду «Відродження». За реалізацію заходів проєкту в 16-ти регіонах відповідають представники партнерських громадських організацій.